معرفی کتاب نوجوان |‌ دلقک
  • کد مطالب: ۱۸۷۵۴۳
  • /
  • ۱۵ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۸

معرفی کتاب نوجوان |‌ دلقک

تا حالا یک دلقک واقعی را از نزدیک دیده‌اید؟ فکر می‌کنید دلقک‌ها چه‌طور آدم‌هایی هستند؟ فکر می‌کنید دلقک‌ها خودشان هم از ته دل شاد هستند یا فقط برای شادی شما تلاش می‌کنند؟

هانیه وهابی - تا حالا یک دلقک واقعی را از نزدیک دیده‌اید؟ فکر می‌کنید دلقک‌ها چه‌طور آدم‌هایی هستند؟

یک آدم معمولی که فقط لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشد و کارهای خنده‌دار می‌کند یا آدم عجیب و غریبی که در میان آدم‌های معمولی زندگی می‌کند و گاهی کارهای دلقکی می‌کند؟

فکر می‌کنید دلقک‌ها خودشان هم از ته دل شاد هستند یا فقط برای شادی شما تلاش می‌کنند؟

ما آدم‌ها گاهی یادمان می‌رود با چیزهای خیلی کوچک هم می‌شود شاد بود و احساس خوشبختی کرد. اصلا زندگی در همین لذت‌ها و خوشی‌های کوچک است که معنی می‌شود.

گاه بعضی آدم‌ها سر راه ما قرار می‌گیرند تا یادمان بیاورند که چه‌طور همه‌اش نیمه‌ی خالی لیوان را نبینیم، چگونه بخشی از وجودمان را که با فلفل عصبانیت و نفرت و کینه پر شده است خالی کنیم برای کمی احساس شادی.

مهم این است که پیدا کردن این آدم‌ها خیلی هم کار سختی نیست. گاهی توی ایستگاه اتوبوس هستند، گاهی در همسایگی‌تان زندگی می‌کنند و گاهی اصلا توی وجود خودتان هستند.

فقط کافی است کمی با دقت به خودتان و محیط اطرافتان نگاه کنید.

اگر از زندگی کردن در شهر شلوغ و پردود و آلوده خسته شده‌اید، اگر دلتان برای خانواده‌تان تنگ شده است، اگر وجود آدم‌های اطرافتان برایتان آزاردهنده یا تحمل‌ناپذیر شده است، حتما کتاب دلقک را بخوانید.

دلقک به شما یاد خواهد داد چگونه با خودتان مهربان باشید، دست از لجبازی بردارید، موج مثبت بفرستید و منتظر اتفاق‌های خوب باشید. دلقک برای شما به زبان خودتان سخن می‌گوید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.